Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

sobota, 28 września 2013

#56 Zayn cz.3


Zayn cz.1

Zayn cz.2

Z dedykacją dla:Nina M. i  ♥Mrs. Styles♥




Obudziło mnie jakieś zamieszanie dochodzące z kuchni. Narzuciłam na siebie ciepły, różowy szlafrok i zeszłam na dół sprawdzić, co się dzieje.
-Jakiś debil porysował mi samochód!- krzyczał tata.
-Kochanie, nie denerwuj się tak- próbowała jakoś uspokoić go mama.
-Ja mam się nie denerwować?! To na pewno ten sąsiad. Nie mógł przeżyć, że kupiłem sobie nowe auto, więc najzwyczajniej w świecie mi je porysował- kontynuował.
-Nie możesz wyciągać takich pochopnych wniosków...
-Tato, widziałam to wszystko, to był nasz sąsiad- wtrąciłam się do rozmowy, próbując całkowicie wykluczyć Zayna z grona podejrzanych.
-Wiedziałem! Wiedziałem! Idę do niego!- wyszedł trzaskając drzwiami. Ja natomiast poszłam po cichu do pokoju i wzięłam prysznic. Następnie usłyszałam dźwięk mojego telefonu.
-Halo?- odebrałam.
-Cześć, piękna. To ja, Zayn- w słuchawce odezwał się ten męski głos, który sprawiał, że zapominałam o całym otaczającym mnie świecie- jestem pod twoim domem, przyjdziesz?
-Zayn, rodzicce nie mogą się dowiedzieć, że się z Tobą spotykam. Od razu cię rozpoznają. Spotkamy się na tyłach domu, ok? Wyjdę przez okno.
-Już biegnę, czekaj na mnie. Pomogę ci, żebyś nie zrobiła sobie krzywdy- rozłączył się. Ja natomiast błyskawicznie ubrałam czarne, obcisłe spodnie i siwy sweterek i pobiegłam do pokoju gościnnego, który ma duże okno wychodzące na tył mojego domu. Już wchodząc do pomieszczenia zobaczyłam za szybą te jego piękne, czekoladowe oczy. Otworzyłam okno i delikatnie musnęłam jego wargi na przywitanie.
-Ładnie wyglądasz- uśmiechnął się łobuzersko jednocześnie pomagając mi przedostać się na zewnątrz. Jego ciepłe dłonie były mocno zaciśnięte na mojej talii. Gdy postawił mnie już na ziemię, jeszcze przez chwilę trzymał je na moim ciele, czego wynikiem było zaczerwienienie się moich policzków.
-A dasz mi teraz takiego prawdziwego buziaka?- uśmiechnął się, śmiesznie mrugając oczami.
-Zayn... Przy tobie staje się kimś, kim nigdy nie chciałam być. Całuje się z chłopakiem, którego prawie nie znam, jeżdżę na motorze, wymykam się z domu, kłamię w sądzie...- przerwał mi brutalnym pocałunkiem. Jego język wtargnął między moje wargi. Świat jakby się zatrzymał. Przywarłam do niego całym ciałem i poczułam, jak dłonią gładzi mój policzek.
-Ale podoba ci się to, prawda?- oderwał się ode mnie z rozbawieniem wymalowanym na twarzy. Zaśmiałam się i zajęłam miejsce na motorze.
-To gdzie jedziemy?- spytałam zakładając kask.
-Chciałabyś poznać moich znajomych?- odparł gwałtownie ruszając. Zacisnęłam dłonie na jego skórzanej kurtce i oparłam głowę o jego ramię.
-Dobrze- powiedziałam, zamknęłam oczy i dałam się ponieść prędkości...
Nagle ostro zahamowaliśmy. Znajdowaliśmy się przed jakimś podejrzanie wyglądającym domem.
-Chodź, są tutaj wszyscy. Robimy dzisiaj małą imprezę- udaliśmy się w kierunku budynku.
-Zayn, nareszcie jesteś!- cały czas podchodzili do nas jacyś chłopacy, bynajmniej nie wyglądający na grzecznych i witali się z mulatem co jakiś czas na mnie spoglądając. Malik przedstawiał mnie im jako swoją dziewczynę, co szczerze mnie zdziwiło. Nie wiedziałam już, czy jesteśmy razem, czy to po prostu przygoda, ale już zdążyłam szczerze pokochać tego bad boya :) Pomieszczenie było zatłoczone i przepełnione dymem papierosowym. Dziewczyny ubrane jedynie w krótkie spódniczki i skórzane kurtki wiły się dookoła parkietu. Jedna z nich, w krótkich, jasnych włosach zaczęła czule witać się z Zaynem. Muzyka była głośna, więc nie słyszałam, o czym rozmawiali. Skarciłam się w duchu za to, że jestem zazdrosna nawet o głupią rozmowę. Na szczęście już po chwili zostawiła nas samych i odeszła zajmując miejsce przy odległym o kilka metrów stoliku. Z głośników popłynęła właśnie piosenka Miley Cyrus, "23", więc zaczęliśmy tańczyć. Mulat położył mi dłonie na biodrach, a ja zmysłowo się poruszałam. Czułam na sobie wiele spojrzeń, bo w końcu różniłam się nieco od pozostałych dziewczyn; byłam ubrana dość normalnie, miałam proste, rozpuszczone włosy, a nie krótkie, kolorowe lub postrzępione i co najważniejsze nie byłam pijana.
-Chcesz drinka?- zapytał mnie Zayn. Chciałam trochę się rozerwać, więc od razu się zgodziłam. Podeszliśmy razem do stołu, który miał być prowizorycznym barem i otrzymaliśmy dwa kolorowe napoje. Wypiłam swój od razu, ponieważ chciałam to już mieć za sobą. Nie przepadałam za alkoholem, ale dzisiaj chciałam poczuć się swobodniej niż zwykle. Nagle przestałam słyszeć muzykę, potem stopniowo ucichały słowa Malika. Następnie zaś przed oczami miałam ciemność, a moje ciało nie chciało wykonać nawet najmniejszego ruchu. Czułam, że spadam, tylko nie wiedziałam gdzie. Wszystkie moje myśli odpłynęły gdzieś daleko, a ja po prostu zasnęłam...
                                                                                                                                 HazzGirl
Witam was dupeczki <3 Podoba się wam 3 część Zayna? Jak myślicie, co stanie się z [T.I]??
Jesteśmy wdzięczne za każdy komentarz, każde wejście, każdy udział w ankietach. To wy sprawiacie, że to co robimy daje nam tyle radości ;***
Chcecie następną część?  Ktoś chciałby dedykację ? ;)
 MUCH LOVE , wasza HazzGirl

27 komentarzy:

  1. Zayn♥♥
    Boski imagin kochana;)
    Czekam na kolejny
    + Zapraszam na II część opowiadania My Heart is like an open highway
    http://i-will-give-you-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!!!!! G.E.N.I.A.L.N.E.! Jesteś świetna! Masz prawdziwy talent! <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. matko czy chcę kolejną część ?
    Oczywiście, że tak ! ;D ta była po prostu genialna i aż zabrakło mi słów !
    ja chcę więcej xd ! ;*
    Nie mogę uwierzyć w to co się stało !
    chyba się nie doczekam kolejnego imagina ! ;D
    weny ;*
    ♥♥♥
    http://justgivemeafreelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę :3
    You're PER-FECT.
    Mogę prosić o dedyk ;3 ?
    Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww... Dedyk dla mnie :*
    Bardzo dziękujęęę ! :D
    Cudowna część ! :*
    Co się stało z (T.I.)? :*
    Czy chcę kolejną część, powiadasz ? :)
    Oczywiścieee, że chcę !
    Czekam z niecierpliwością na następną część :***
    Kocham <3
    Zapraszam na 12 rozdział http://and-let-me-kiss-youuu.blogspot.com/2013/09/rozdzia-12.html :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskiee :) Już się nie mogę doczekać kolejnej części...
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ! Obserwuję liczę na rewanż :)
    I zachęcam do ocenienia mojego opowiadania ! :)
    http://zakazanyowoc11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stawiałabym na tabletkę gwałtu......ale nie wiem. Może jestem zbyt zboczona xd

    Lolipop *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super.
    Zapraszam do siebie http://ja-i-1d-by-radocha-and-horanowa.blogspot.com/2013/09/rozdzia-53moze-pojdziemy-na-jakas.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super część. Jestem bardzo ciekawa co się dalej wydarzy ;)
    Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! Boska jest ta kolejna część! Jejku normalnie nie mogłam się oderwać! :D
    I co oni jej podali do tego drinka?! Stawiam na pigułkę gwałtu, ale oby to nie było to... A nawet jeśli to mam nadzieję, że nic jej się nie stanie... :D
    A no i jeszcze przepraszam, ze tak długo nie komentowałam, na le miałam spory natłok różnych spraw u siebie i nie wyrobiłam... Mam nadzieję że mi kochana wybaczysz, więc bardzo, ale to bardzo PRZEPRASZAM <3
    Super i już czekam na kolejną część :*
    Bo mam nadzieję, że oczywiście będzie xD
    Weny kochana <3
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne *.*
    Masz talent! <333
    Zapraszam do mnie :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O maadddder!! To jest świetne!!
    Gif zabija. Dawać tlen *.*
    I czy mogłabym prosić o dedyka? ;33
    Zapraszam do siebie. Zależy mi na obserwowaniu:
    he-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zły link podałam xdd
      Tutaj masz:
      http://she-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
  14. Nie no... To było BOMBOWE <3
    I dzięki za dedykację :**
    Imagin jest super, extra, no po prostu fantastyczny!
    Także zapraszam do siebie:
    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com
    Nina xx

    OdpowiedzUsuń
  15. O boże to jest świetne! :)
    Częściej będziemy tu zagląda.
    zapraszamy na nasze blogi:
    http://loveissomethingmorethanfriendship.blogspot.com/
    http://havetofaces.blogspot.com/
    Gośka&Paula

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje, że Zayn jej nie wykorzysta, jeszcze tego by brakowało.
    Licze na pozytywne zakończenie.
    Zapraszam do siebie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyśmienity *_*
    To jest cudo
    Już nie mogę doczekać się kolejne części

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie masz strony spam więc pisze tutaj ;).
    Serdecznie zapraszam na szósty rozdział ;)
    http://melodie-serc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. Boskie, boskie i jeszcze raz boskie.
    Chce kolejną część i to szybko.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne, nie moge sie doczekać kolejnej części ♥

    u mnie nowy : http://fanfiction-justinbieber-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze?
    Uważam, że ktoś dosypał jej tam czegoś...
    Może narkotyk albo pigułka gwałtu?
    ;_;
    nwm...
    naleeeeży...
    A rozdział baaaaaaaaardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochanie, zapraszam na 24 rozdział na http://loveispleasure.blogspot.com

    Oraz! Coś nowego:
    Valerie Martin jest dwudziestosiedmioletnią wykładowczynią na University Collage London. Docenia wszystko, co życie dla niej przygotowało i jest w stanie się z tym zmierzyć. Jest związana ze starszym od siebie przystojnym prawnikiem i można by rzec, że jej życie toczy się zupełnie tak jak każdej kobiecie w jej wieku. Nowa profesorka wzbudza ogromny entuzjazm w gronie młodych studentów, a najbardziej w zielonookim dwudziestojednolatku, którego myśli cały czas krążą wokół pięknej blondynki. Czy Valerie zwróci uwagę na przystojnego, młodszego o sześć lat lokowatego szatyna i dane jej będzie zaznać szczęścia i przyszłości, której w żadnym wypadku nie planowała?
    Dowiecie się śledząc losy bohaterów!

    http://terrific-mistake.blogspot.com/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, zapraszam do siebie na Rozdział 1, dopiero zaczynam więc przyda mi się czyjaś opinia (; http://quite-true.blogspot.com/2013/10/rozdzia-1.html PRZEPRASZAM ZA SPAM ! - Dizzy x

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny *.* jestem zaskoczona końcem , ciekawe co dalej :3 uwielbiam zayna jak i cała reszTę :D chciałabym cie prosić zebys oceniła najnowszy rozdział na kronikizakrecenia.blogspot.com/ :D Mogłabyś to zrobić? to dla mnie i dla moich przyjaciółek , z którymi to prowadzę bardzo ważne... :) PS W wolnej chwili mogłabyś też wpaść na http://poweroffourelements.blogspot.com/ i powiedzieć mi co myślisz o rozdziale? bo zastanawiam sie czy wyszedl zle czy bardzo zle xd haha
    Pozdrawiam, Imperio

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej organizuje akcji dla chłopców jeśli chcesz się dołączyć napisz mi na moim blogu pod imaginem
    swój adres email. Fajnie było by gdybym zebrała dużą grupe ludzi. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. boski imagin. zapraszam również do siebie na nowy rozdział http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń